Annie Sloan metal transzferfólia csilláron


A Bors Lakás és Kert magazinjában talált rám Anita.
 Reménykedett benne, hogy gyönyörű formájú csillárjukat, antik arany hatásúvá tudom varázsolni.


















 Anitáék sok ötletet kaptak és ki is próbáltak, de valahogy egyik sem volt az igazi. Hozzám pl. már egy autófényező műhelyből került, ahol ugyan az elvégzett munka minősége tökéletes volt, de a végeredmény inkább hasonlított egy műanyag, fröccsöntött valamire, mintsem egy ódon hangulatú lámpára. Bár kétség kívül így tartósságban verhetetlen lett :)

Józan paraszti ésszel felmértem, hogy az autófényt hiába próbálnám eltávolítani (és amint említettem,  minőségi munkát végeztek, megfolyás nem volt rajta) ezért ez lett az alap.


Tavaly év végén egy nagyobb kovácsoltvas garnitúra felújításánál, már kipróbáltam 2-3 féle ó arany és társai akril sprayt, ami nagyon nem vált be. Ezért ezeket kilőttem.

A fejemben már pontosan láttam, mit is akarok valójában, és úgy gondoltam semmilyen metál festékkel nem tudom ezt a hatást elérni.
 Itt a nagyágyút kell bevetni :) füstfólia vagy transzfer fólia a megoldás, nem titok, hogy ez a technika most az első számú kedvencem (itt az egyik ilyen díjazott munkám :)

Annie Sloan Gold Size, Booklets Loose, Metal Leaf

A transzfer fóliánkat választottam amit Annie SloanGgold Size ragasztóval tettem fel.



A különbség azt hiszem szemmel látható.


Az arany túl direkt, vad csillogását, azaz az antik hatást Annie Sloan Dark wax használatával értem el.



A wax szépen beült a díszítésbe.







Ha tetszett amit itt olvastál, láttál, meg vagy elégedve a munkáimmal Az Asztalom facebook oldalán követhetsz 

Köszönöm
Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések