Az én bohém lámpám


Így készült Az Asztalom műhelyében porcelánból rozsdás réz............


........................... nagyon kevés időm van írni (mert igen sokat festek :)

 de ez most más
nem bútor, csak egy kis lámpa átalakítás.....és nagy örömmel tölt el, hogy sikerült az elképzelésemet megvalósítani..............




Az inspirációt ez az állólámpa adta
mivel,
 hatvanezer Ft
ezért csupán csak inspiráció maradt :)

(Veresegyházon a Ribiszkében megvehetitek)



...........lámpám az van, csak sehogy sem illett az átalakuló nappalinkba, amit ha nagyon muszáj akkor a bohém kategóriába sorolnék (nem vagyok lakberendező, se semmilyen tanácsadó, csak egymás mellé rakom ami nekem tetszik) 
A fejemben gyorsan összeállt mit szeretnék, már csak kivitelezni kellett. 
Régen megvettem a "rozsdagyártó" szérumokat, csak úgy, konkrét cél nélkül, azaz jó ha kéznél van a műhelyben egy kis rozsda :) ..............mivel rozsdamarót is tartok ...........


az alap
már ezt is én festettem..........6 éve, amikor még az ilyen tetszett, :) :)
bllaaaaaaaaaa ma már utálom, 
mint a parafa padlónkat, (azt is most festettem át, majd mutatom ) pedig hat éve, még azt is szerettem sőt, még a konyhabútorról is lemondtam érte.

szóval

1. felkentem a gessot
(Pentart)










2. majd rászórtam a rozsda effekt port

(Pentart)








3. és rácsöpögtettem a szérumokat (reagenseket)


(Pentart)






4. a belsejét kikentem Annie Sloan Gold Size
ragasztóval











5. és jöhetett a nagy kedvencem az Annie Sloan réz fólia
















6. a falikart is ugyan így készítettem, (lusta vagyok és időhiányban szenvedek, ezért nem szedtem le)

látjátok azt a "kapcsolócérnát" az eredeti láncot, Buda már régen kitépte :)














és most jöjjön a "kapcsolócérna"

..............mint minden lányos háznál, nálunk is van itthon gyöngy, és mivel Tara kedvenc színe a rózsaszín ezért anya azon kívül, minden más színűt felhasználhatott :)











és tadadadaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!! készen lett az én bohém lámpám







Ha tetszett amit itt olvastál, láttál Az Asztalom facebook oldalán követhetsz

Köszönöm

Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések