Az Asztalom Annie Sloan Chalk Paint YouTube video I.







Ez a videó régóta tervben volt, de valahogy a feltételek sosem álltak össze,
-Na jó majd máskor...ha....

Mivel egy 8 éves is jobban bánik a technikával mint én, ezért ez nekem egyedül, megoldhatatlan lett volna.

De most, hogy a fejem fölött kezdtek összecsapni a hullámok mert csak két kezem van 
a húgom lett a segítségem a munkában. (így már négy kéz) Ő gyakorlatilag a másik felem :) szavak nélkül is értjük egymást. A gyerekeink pedig imádják, hogy ovi és suli után a mami szedi össze őket és együtt játszhatnak egész délután :) amíg mi festünk!
Benne az is megvan, ami belőlem hiányzik, egy technikai zseni, "kockás az agya" na jó nem véletlenül multimédiafejlesztőcsodabogár vagy mi......
emellett kreatív, ügyes, azt hiszem mindenhez ért ....


Ez a kis barna bútorban sokkal több lehetőség rejlik, mint azt elsőre gondolnánk.


Azaz meg volt a tökéletes alany.














este készültek tervek is, első ránézésre a piros jutott eszembe na, de sárga már olyan régen volt .......
.........a sárga pedig olyan jónak tűnt fejben  papíron viszont már nem tetszett.
Így maradt az első blikk azaz PIROS




és reggel egyszerűen én csak festettem tettem a dolgom, a húgom pedig felvette (se fodrász, se smink, semmi faxni) na jó azért egy kikötésem volt, CSAK a kezemet :)


Mivel kifogástalan állapotban volt, csak egy enyhén nedves ronggyal letöröltem.











Kívül és belül is befestettem egy rétegben Annie Sloan Chalk Paint Graphit színnel.
Majd egy réteg Annie Sloan Chalk Paint Emperor's Silk
néhol Burgundy.
Száradás után enyhén visszacsiszoltam, hogy a fekete szín előbújjon, és néhol erősebben, hogy a fa színe is látszódjon. Clear wax majd Dark Wax következett.











Ha eljössz hozzám Gödöllőre, Az Asztalom varázslatos műhelyébe, megfoghatod, megtapogathatod ezeket a bútorokat.
A műhelyben elsajátíthatod egy Családi Hangulatú Bútorfestő workshop kereteiben ezt a fajta bútorfestést és minden bútorfestési, bútorfelújítási, antikolási, saját tapasztalatom megosztom veled.
részleteket itt találod: Workshop
 A tanfolyamon 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg az általam használt és forgalmazott Annie Sloan Chal Paint díszítő festéket.

Ha tetszett amit itt olvastál, láttál, meg vagy elégedve a munkáimmal Az Asztalom facebook oldalán követhetsz

Köszönöm


Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések