Baba bútort festenek a gyerekek

Azt tudtam, hogy a bútorfestés ragályos szenvedély.
 ..................ugyanis menthetetlenül megfertőztem a kisgyerekeimet sőt a húgomat és a kereszt gyerekeimet is.
Már a nagy fiammal is állandóan "ügyeskedtünk" de az ő agya kockás :) soha nem került igazán jó viszonyba az ecsettel igaz sakkozni már négy évesen jókat tudtunk egymással.

A kicsikkel most más a helyzet Tara órákig képes festeni, rajzolni mellettem és kimondottan megsértődik ha nem hagyom, hogy a munkáimban segítsen. Buda az az igazán kalapálós fajta.

Tara a 3. szülinapjára babaházat kapott amivel azóta is nagy örömmel játszanak .....na nem mondom, hogy mindig babák laknak benne...van mikor állatok és van, hogy autók.




Bővíteni szerettem volna a berendezést és kutattam a neten, mikor megtaláltam a számomra legmegfelelőbbet ár és minőségben egyaránt. Hogya Ferenc munkái lenyűgöztek. Rendeltem is tőle egy tökéletes konyhát.



A natúr fa gyönyörű ......mondjuk mi felnőttek de a gyerekeknek persze más a véleménye.... legalábbis az enyémeknek biztos :)
nekik más a szép és én hagyom legyen olyan amilyenre ŐK  szeretnék. Eddig ceruzával, krétával matricákkal díszítették "titokban" ezért az új kollekciót én kértem, fessék le olyanra amilyenre szeretnék .






 Persze lett a háznak most már "hivatalosan" is lányos és fiús  oldala.










A berendezési tárgyakat egész délután készítették :)


A Buda három és fél évesen, egyedi ecsetkezeléssel de nagyon kitartóan festett a türelme az autó száradásánál fogyott el.
- MIÉRT nem játszhatok vele?.................. MOST!!!!!!!!!
.


imádom ahogy koncentrál :)


és persze a leghosszabb ecsetet választotta ... jobbal néha meg ballal használja

Az öt és fél éves Tara már vér profi ........"stencilt" használ




nem fordítja meg az asztalt mert "FOG" inkább rögtönöz és lemegy hídba :) mint az anyukája szokta


a tökéletes koncentráció



Lizi kilenc és fél éves és igazi stencilt választott ....................nemhiába Waldorf suliba jár :) 



 a nagy munkában.............a habos kakaó mindenkinek jól esett :)




Minden olyan lett ahogy ők szerették volna, nem festettem bele, nem javítottam ki ahogy NEKEM szép....ha kérték segítettem, színt kevertem, letöröltem vagy épp "eltüntettem" valamit DE csak ha kérték. 
.....................és csak rájuk kell nézni ahogy büszkén mutatják mit csináltak és alig várták a száradást, hogy játszhassanak vele.......és eltelt igaz egy hét de a sláger még mindig a babaház

Ebből a délutánból született az ötlet, hogy egy ilyen bútorfestésre esetleg más gyerekek is szívesen eljönnének Az Asztalom műhelyébe. 
így elindul a 
Családi Hangulatú Baba Bútor Festés Gyerekeknek

Felvettem a kapcsolatot Hogya Ferencel és ő fogja gyártani nekünk az alapanyagot és Szabó Mariann diplomás óvónővel vezetem majd a foglalkozásokat.  

részletek a Workshop fül alatt találjátok

Szeretettel Erika

Népszerű bejegyzések