Az Asztalom és a TV

Hálás köszönet a lehetőségért :)



.....hétfő délelőtt
.... már egészségesnek nyilvánított de még otthon tartott gyerekekkel, kint az építkezéssel járó romhalmaz, bent a tegnap estig tartó workshop maradványai kellős közepén csörgött a telefonom és egy nagyon kedves női hang mutatkozott be és mondta ki ő és honnan keres.



 Miután elvonultam egy csöndesebb sarokba és mivel a káoszban csak a TV szót fogtam fel már a számon volt, hogy nekünk nincs tévénk így nem tudok semmilyen kérdőívre válaszolni.....de a hang annyira kedves és barátságos volt, hogy megkértem legyen kedves és ismételjen  meg mindent előröl.

és jött a kérdés
 - Lenne-e kedvem  az M1 Család Barát műsorában bemutatni, hogyan dolgozok?
valószínű valami értelmesnek tűnőt motyoghattam, amit a kedves hang igennek vett, mert nyugodtan folytatta
- HOLNAP ÉLŐ EGYENESBEN
- 8.50 re értem jön egy nagy taxi
azért nagy, mert szeretnék ha bevinném ezt meg ezt meg ezt meg .............

itt ismét megkértem kezdjük előröl, mert a tisztán hallott szavak ......sokkoltak időre volt szükségem
megbeszéltük délben újra hív addig gondoljam át.

A nyert idő teljesen tétlenül telt ....kóvályogtam és még elmondani se mertem senkinek a gyerkők azért kaptak ebédet  tudtam, ha mindez igaz a családomra számíthatok

és tényleg visszahívott a kedves hang és minden részletet megbeszéltünk .......majd egy másik szintén nagyon kedves hang hívott .........akivel szintén mindent elismételtünk

Na most szóltam a szeretteimnek :)

..........majd elkezdtem összerakni a délutáni programot Vác bútorraktár és a gyerekeimnek megígért  Duna part, fagyi, gesztenyeszedés
....nem gondoltam, hogy egy SOS nagygenerál segítene rajtam................ így se kozmetikust, se szoláriumot vagy műkörmöst nem szándékoztam felkeresni sőt nem rohantam le egyetlen ruha üzletet sem,
de azért a fodrász unokatestvérem megkérdeztem hátha ráér egy villám hajszárításra........mivel Veresegyháza ahol lakik pont útba esik Vác felé és gondoltam 30 percet még a gyerekek is kibírnak így lefixáltam a fodrászt :)

......indulás gyerekek a kocsiba ......azaz Tara mikor a megszokott oldalon be akart szállni látja, hogy nem az ő ülése van ott lazán megjegyezte
- ja ez a bébi ülés!.... és már ment is a másik oldalra
de erre a Buda ...    BÉBI.....BÉBI!!!!.... ha ez bébi akkor ő ebbe bele nem ül többet, mert ő már NAGY   ......és jött a véget nem érő cirkusz..........
......hát persze hogy nem mentem fodrászhoz, mert álomba is csak jóval Veresegyháza elhagyása után  sírta magát
........persze az alvás és a vad Duna parti kavicsok gyógyírt jelentettek..... és a fagyi is jókor jött, így a nagy bútorraktárban kincsesbányában már felhőtlenül hancúroztak.

.....nem magoltam vicces sztorikkal megszerkesztett szöveget, mert pontosan tisztában voltam vele, hogy nem fogok tudni megszólalni......hát ez be is jött

.....mikor a gyerekek este elaludtak édesemmel leszedtük a képeket a falról, és egy kupacba hordtuk a kiválasztott bútorokat (egy "svájcibicskával" a konyhaszekrény ajtót is sikerült leszedni, mert a megfelelő méretű csillag csavarhúzó ....hát .....valahol kint)
.. reménykedtem, hogy az a taxi tényleg nagy lesz majd lefeküdtem és nem aludtam semmit





A taxi tényleg nagy volt és ........

mikor megérkeztem minden de minden más volt mint elképzeltem.......

a telefonos kedves hangoknak a tulajdonosai is valóban kedvesek voltak, már a szemükből tudtam, hogy ők azok és nem eshet nagy bajom.......... köszönöm nektek Dorka és Zsófi

belecsöppentem egy óriási hangyabolyba

 ahol...........dolgukat pontosan értő és végző emberek nyüzsögtek ....de tényleg emberek.....olyan igaziak ......kedvesek, aranyosak segítőkészek......

én pedig sodródtam a percre pontosan kiszámított gépezetben ittam ha szóltak, sminkbe mentem ha kérték (.....kértem csak ne látszódjon)  és  a fodrász  ....... a reggel saját magam megszárított és begumizott hajam kibontotta és miután mondtam, hogy bútort fogok festeni tehát szeretném ha praktikus lenni, kedvesen visszagumizta és egy kis lakkal útra engedett

........sokadszor is elismételtem......nem vagyok tanult bútorfestő, asztalos, lakberendező, restaurátor, ....stb
mindent autodidakta módon és csak úgy ...jött....

és, hogy mennyire izgultam azt nem lehet leírni........

ahogy egyre beljebb mentünk, mindenki sorban egyesével bemutatkozott és nyugtatott ...nyugtatott gondolom látták az arcomon az "azt se tudom hol vagyok mit keresek itt " kifejezést



Gaskó Balázs egy tünemény nem lehetek elég hálás a kedvességének, közvetlenségének és végtelen profizmusának
és külön köszönöm a két hölgynek (sajnos a nevüket és pozíciójukat se bírtam megjegyezni)
 aki mindent irányított a felvétel előtt, közben és utána és aki a kellékeknél segített és a vizet kaptam tőle.



... többet nem írok, mert látta aki látta..........hát ez van.....
persze így utólag pontosan tudom mit kellett volna mondani és hogyan ........................ így utólag
.....hiszitek?.... itthon be se áll a szám

Annie Sloan Chalk Paint Cream és French Line

a munkámról csak annyit....
.....tudom, hogy az asztalt fejjel lefelé a lábainál kell kezdeni festeni és még sok mindent mást is ...de ez nem a műhelyem és ott ezt így kellett csinálni :)

.....az biztos,hogy a festék remekül szárad nagyon jót tesz neki az a rengeteg hatalmas nagy reflektor :) :)






Itt ezt most lezártam......és megyek a megszokott kis környezetembe ...... vissza a műhelybe .......


...............ha netán máskor is meghívnak ....nagyon szívesen megyek ..
............................................... hogy tudok majd beszélgetni.................... azt nem garantálhatom...

de azt igen, hogy festeni extrém környezetben is lehet :)


Szeretettel Erika

ui: ................és aminek nagyon- nagyon örülök, hogy önmagam miatt hívtak be a tévébe...
 most már tudom kinek köszönhetem :) Cseke Dorka talált rá a blogomra, mert pont ilyet keresett :)
........még egyszer köszönöm a lehetőséget és a rengeteg gratulációt és szeretetet amit küldtetek nekem Az Asztalom oldalon :)

imádott képünk a stúdió központi falán.......


és otthon a megszokott helyén életterünk központi falán
Itt megnézheted  Így készítettem


Népszerű bejegyzések